Bandar Dari Pencungkil Gigi

Hari aku, aku takde benda sangat nak tulis. Lagipun korang mesti boringkan asyik baca teks je. Aku dapat dari kawan se’ofis’ pasal gambar ni. Aku tengok memang takjub aaa sebab beliau ni @ Mr Stan Munro mempunyai kesabaran dan ketelitian yang amat tinggi. Beliau bekerja di Museum of Science and Technology in Syracuse , New York ( USA ). Beliau mengambil masa selama 6 tahun untuk menyiapkan sebuah replika bandaraya yang amat cantik ni. beliau juga telah menguna pakai sebanyak 6 juta pencungkil gigi dan 160 liter gam. Kalau korang tak impress, aku tak tahu aa..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s